Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

środa, 27 marca 2019

Jaja vintage

  Święta coraz bliżej, więc chce się je przywołać ozdobami świątecznymi. Może szybciej będą? A może wiosna szybciej zawita...
  Dziś mam do pokazania jaja ze sklejki w stylu vintage. Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć, jakich preparatów użyłam do ich ozdobienia, może zajrzeć na blog Zielone Koty

  Dołączam więcej zdjęć specjalnie dla Agi z blogu biała szafka agi .
Mam nadzieję, że będzie tym razem ukontentowana ich ilością 😎😃
PS
Chociaż jakość nie zachwyca. Szukałam przez tydzień dobrego światła i nie znalazłam  😟













5 komentarzy:

  1. Ło matko! Aniu, dziękuję za specjalną dedykację i przepraszam jednocześnie, bo pewnie nie raz skoczyło Ci ciśnienie, że ciągle drążę temat zdjęć ;)

    Ale jestem ukontentowana w pełni! Galeria jest piękna i mogłam nacieszyć oczy zarówno pracami, jak i tłem (zawsze mi się podobało) i inni też będą mogli się zanurzyć w twój świat. Dziękuję raz jeszcze.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jajka. Podziwiam jak pięknie można wyczarować na kawałku sklejki niezwykły nastrój vintage. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń