Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

sobota, 22 czerwca 2019

Słoik z myszą

   Dziś propozycja pracy na wyzwanie recyklingowe. Każda z rękodzielniczek pewnie nie raz ze starej rzeczy robiła nową. Choć odwrotnie też się zdarza 😃 Ja do dzisiejszej pracy wykorzystałam zwykły słoik, który mi został po jakichś przetworach. Pomalowałam, okleiłam papierem soft, podmalowałam, ozdobiłam szablonem i jest! 🌸
Jeśli ktoś z Was lubi robić nowe rzeczy ze starych, koniecznie niech weźmie udział w wyzwaniu na blogu Zielone Koty



6 komentarzy:

  1. Och jaki klimatyczny słoiczek...magia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Recycling w najlepszym kreatywnym wydaniu :) wygląda jak z bajki... te wstążki dodają mu mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudności! Aniu, mistrzostwo po prostu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet zwykły słoik zamieniłaś w baśniową rzecz. Jak wszystkie Twoje prace ta też jest niezwykła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie słoiczki, a Twój wyszedł genialnie!

    OdpowiedzUsuń