Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

czwartek, 30 września 2021

Pudełko z motylem i różami

 Wykonanie tego pudełka zajęło mi trochę czasu. Choć jest proste, to składa się z wielu elementów. Nie byłam pewna, czy wszystko ze sobą zagra, ale chyba nie jest najgorzej. Praca jest inspiracją do wyzwania na blogu ZieloneKoty.pl pod tytułem Bliżej natury 

Koniecznie musicie wziąć udział w tym wyzwaniu 😊

Oczywiście muszę się pochwalić, że do wykonania szkatułki użyłam całkiem ciekawych papierów ryżowych od ABstudio 






 

8 komentarzy:

  1. Piękne pudełko. Wszystko wspaniale do siebie pasuje aż miło popatrzeć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Padłam i się próbuję pozbierać... Kolejne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełeczko!!! Cudownie je ozdobiłaś!! Śliczne kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca wygląda ekstra odrazu widać że masz do tego po prostu talent, tak dobrać kolory to sztuka sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje dzieło wygląda ekstra, jakbym sam takie wykonał to znalazłoby miejsce wewnątrz gabloty ekspozycyjne która stoi u mnie w salonie by wszyscy goście mogli to zobaczyć i się nie kurzyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, właśnie czegoś takiego szukałem.

    OdpowiedzUsuń