Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

sobota, 1 kwietnia 2023

Pisanka pokryta rdzą i patyną

 W tym sezonie to już moja ostatnia praca wielkanocna. Jednak trochę inna od poprzednich. Całkiem duża baza (20 cm wysokości) zostałam ozdobiona nie tylko papierem ryżowym, ale także pastą pumeksową, która nadała całości ciekawej struktury. Do tego rdzawe przetarcia i trochę patyny sprawiły, że pisanka wygląda jak stara, może nawet trochę metalowa praca. W rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach. Kolorystyka jest bardziej stonowana. Jednak efekt rdzy bardzo przypadł mi do gustu i chyba się sprawdził.

Pozdrawiam

Hannas

 






2 komentarze:

  1. Pięknie pokryłaś "rdzą" jajko :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trochę zaległości, więc podsumuję ostatnie posty na twoim blogu, wszystkie wielkanocne prace przypadły mi do gustu, zwłaszcza pudełko, miałam czym się delektować przy kawce.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń