Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

sobota, 31 marca 2018

Mixmediowe jajo

   Jajo kompletnie nie w moim stylu, ale po obejrzeniu tutorialu w wykonaniu Doroty Freitag, postanowiłam zrobić podobne. Oczywiście odbiega od pierwowzoru z wielu powodów. Nie miałam takich materiałów, co autorka, więc ratowałam się tym, co było pod ręką. Poza tym nie wiadomo jak bym się starała, to i tak nie potrafiłabym wiernie skopiował oryginału 🙂
   Do pracy wykorzystałam efekt kamienia, rdzy, szpachlę, farby akrylowe, jakieś kulki, kwiatki plastikowe, siatkę po kwiatkach, czyli cały mix 😃
  A że święta tuż, tuż... zatem życzę Wam radości, spokoju i mnóstwa słońca, bo ostatnio go strasznie mało 🌞







10 komentarzy:

  1. Piękne mediowe jajeczko! Śliczne kolory!
    Pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.Radosnego,wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja!
    Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe i efektowne to jajko! Rodzinnych Świąt Wielkanocnych oraz wiosennej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jajo!
    Wesołego Alleluja życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam wykonanie takiego jaja. Pięknie się prezentuje, śliczna kolorystyka. Sama z mix mediami nie miałam jeszcze okazji się zaprzyjaźnić, ale patrząc na tą śliczną pracę może w końcu się odważę na takie eksperymenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się wydawało, że kleju na gorąco też użyłaś. W każdym razie bardzo fajny efekt uzyskałaś! Inspirować się będę niestety dopiero za rok. :)))
    Radosnego świętowania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jest to jajeczko.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne jajo! pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego po świętach! Jajco jest świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń