Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

czwartek, 22 marca 2018

Wielkanocne "pisanki" na drewnie

   Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze, miłe słowa, uwagi. Wszystko, co piszecie, czytam uważnie. Dziękuję 🙂
  Święta coraz bliżej, choć za oknem zima. Ale to nie ma znaczenia dla pisanek. W tym roku ozdobiłam serię drewnianych jaj. Każde jest inne, ale myślę, że wszystkie kojarzą się z Wielkanocą.









Biorę udział w zabawie  
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8LM6JLBeNKg2F0OI8H884xGSBbzJoKUhYHIq7cV4pT6LRuGytfHzvr5bPdXpI9Na9ulq3XaZdkiR6sONWK_dTbyMsd3IK2jFniIx_2rVZqcMbr0hFr7w_BwrR5_-2CDceOxxz2zgueAMp/s1600/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg
https://reanja1.blogspot.com/2018/03/decoupage-z-filozofia-w-tle.html#comment-form

15 komentarzy:

  1. Piękny klimat wyczarowałaś! Podobają mi się, są takie w Twoim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są piękne, ale te z pastą chyba są naj:D
    pozdrawiam serdecznie i bardzo się cieszę że jesteś z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś fantastcznego😊 i piękne i bardzo świąteczne 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde inne, ale razem tworzą wielkanocny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat retro-vintage bardzo mi się podoba na tych drewienkach! Wszystkie cudne, ale dla mnie różana z rombami!
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, tajemnicze,jak ja to mówię, znalezione na babcinym strychu!!! Aniu, ja i moja mama pozdrawiamy Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są :) Nie wiedziałabym które wybrać :) Wszystkie bym chciała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja jajek. Wykonanie bardzo staranne, wszystkie prezentują się wspaniale i elegancko. Najbardziej urzekło mnie to najskromniejsze z zajączkiem oraz to z ptaszkami - uwielbiam takie motywy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde inne, ale razem tworzą wielkanocny nastrój :)
    HolidayPalace
    GCLUB

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pisanki, bardzo oryginalne, ale i bardzo piękne. Podziwiam wykonanie i dbałość o szczegóły :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczne, takie bajkowe :) ... mój ulubieniec to ten z niebieskimi ptaszkami... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się, co tworzysz, wszystko takie klimatyczne, z charakterem. Genialne pisanki. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dekoracje są genialne , a reliefy dodają im uroku.

    OdpowiedzUsuń