Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

poniedziałek, 25 lutego 2019

Serca z kogutem

    Już ostatnio wspominałam o moich ciągotach do kogutów. Lubię ten motyw chyba w każdym wydaniu, bo kojarzy mi się z czymś dobrym - jakimś beztroskim czasem pełnym poczucia bezpieczeństwa.
   Dziś mam do zaprezentowania serca z plexi z tym motywem. Oczywiście przybrudzone i zrobione na "stare". Nawet miejsca, w których w sposób niezamierzony popękała masa, mnie ucieszyły, bo wyglądają na naprawdę stare 😉
   Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć, jakich produktów do wykonania tych serduszek użyłam i gdzie można się w nie zaopatrzyć, zapraszam na blog Zielone Koty







7 komentarzy:

  1. Są przepiękne!!!! Uwielbiam taki styl!:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są. Perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć takie piękne! Pozdrawiamy, mama i ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamciu ale mnie tu długo nie było:( przepraszam

    Haniu piękne prace przygotowujesz, dla mnie w decoupage jesteś Mistrzynią!
    Mam tą foremkę, ale koguty wykorzystywałam do kartek:)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję przyjęcie do teamu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Precyzja, oszczędność dodatków i odpowiedni dobór kolorów - boskie!!! Wszystkiego jest tyle, ile trzeba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń