Mam na imię Anna. Od kilku lat pasjonuję się decoupage. Podgladam innych, ispiruję się czyimiś prac

poniedziałek, 11 września 2017

Listownik

   Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się bardzo, że zaglądacie do mnie :)
   Dzisiaj na tapecie listownik. Zakupiłam go niedawno w Pepco z myślą o przerobieniu, czyt. zdekupażowaniu. A że miałam ostatni kawałek fajnego papieru ryżowego, postanowiłam go wykorzystać. No i oczywiście bez chlapania i patyny się nie obyło.





7 komentarzy:

  1. Aniu,cudowny ten listownik, świetnie wygląda z tą mocną patyną! Pozdrawiam wraz z mamą.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i jeszcze kropeczki na bokach dodają uroku. Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu witaj słońce moje😊 jak mnie tu dawno nie było pędzę nadrabiać zaległości 💐

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle urokliwy! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... :) nie rozpoznałam listownika - mam taki, właśnie z Pepco, kupiłam z myślą "a może go przerobię?" Twój przeszedł taką metamorfozę, że nie domyśliłabym się, że mamy ten sam przedmiot w domu... Pomysł na kropki po bokach jest super :) dodają uroku. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń