Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

piątek, 1 września 2017

Słój na zioła

   Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Wszystkie przeczytałam i się ucieszyłam, bo tak fajnie piszecie :)  Brakuje mi na blogu możliwości takiej bezpośredniej komunikacji. Bo jeśli odpowiem, na czyjś  komentarz, to ta druga osoba może o tym nie wiedzieć. W s krzynce nie pojawia się przecież żadna informacja na ten temat. Szkoda :(
   Dzisiaj na tapecie spory słój na zioła. Właściwie na rozmaryn, ale gdyby ktoś chciał umieścić w nim coś innego, to przecież nic nie stałoby na przeszkodzie :) Do jego ozdobienia użyłam farb kredowych Vittorino i patyny.





7 komentarzy:

  1. Aniu,Twoje słoiki nie mają sobie równych!!! Pozdrawiam wraz z mamą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna praca, ja rozmaryn wolę świeży, ale na inne zioła też może być:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje cieniowanie jest mistrzowskie, wzór nabrał niesamowitej głębi :) odnoszę wrażenie, że motyw jest w 3D - zupełnie jakby część była zrobiona w paście strukturalnej albo czymś takim...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak każda Twoja praca, tak i tym razem ta, jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń