Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

czwartek, 2 marca 2017

Candy u Moniki M.

Dziś nietypowo, bo pokazuję prace Moniki z Zielone Wzgórze Mon Art , 
które wygrałam w jej Candy. Wszystkie jej robótki są prześliczne i zrobione z taką starannością, że brak słów. Już od jakiegoś czasu podziwiałam cudeńka Moniki na blogu, a teraz mogę się zachwycać na żywo.   No i zachwycam się bez umiaru :) Monika nie dość, że przysłała mi swoje pięknie zapakowane skarby, to dorzuciła sporo prezentów, których kompletnie się nie spodziewałam. Zaskoczyła mnie zupełnie.
Dziękuję, Moniko, serdecznie :)
A jako dowód prawdziwości mych słów załączam zdjęcia :)












3 komentarze:

  1. Aniu, cieszę się niezmiernie, że sprawilam Ci radość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda ! Zazdraszczam ! Zapraszam też do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń