Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

niedziela, 9 kwietnia 2017

Wielkanocne jaja


      Serdecznie dziękuję za komentarze przy ostatnim poście. Bardzo mi miło, że mogę czytać Wasze
opinie :)
     Święta coraz bliżej, więc sezon pisankowy sięga zenitu. Dziś jedne z ostatnich moich propozycji na pisanki. Pierwsze jajo zostało wykonane ze styropianu. Musiałam sporo się namęczyć, żeby wyrównać "krzywizny" i wypełnić dziury. Motyw wyrwany z papieru ryżowego trochę podmalowałam, więc kolory są dosyć soczyste. Z efektu nie jestem zadowolona, bo nie jest do końca w moim klimacie, ale skoro się napracowałam, to pokazuję :)
Kolejne pisanki to plastikowe jaja, więc wyrównywać niczego nie musiałam, bo są idealnie gładkie. Każde ozdobiłam trochę inaczej.










Biorę także udział w wyzwaniu: 



18 komentarzy:

  1. Przepiękne pisanki, szczególnie te ostatnie mnie zauroczyły:)
    też wolę plastikowe od styropianowych, są o wiele bardziej wygodniejsze do pracy, a efekt końcowy też jest inny:)
    bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE!!!! Dopracowane, wyjątkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, praca ze styropianem i plastikiem jest różna, ale ja myślę, że wszystko ma swoje zalety i wady. Poza tym u Ciebie nie widać, by efekt był jakiś odmienny, bo wszystkie jajka prezentują się naprawdę przepięknie! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne jajeczka. Eleganckie, w stylu vintage. Oj pasowałyby do mojego domku:) Cudowne prace, gratuluje zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałam Twój blog jako jeden z pięciu nominowanych do Liebster Award - mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy :)
    Pytania u mnie na blogu w ostatnim poście: http://handmadeofstories.blogspot.com/2017/04/nominacja-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,te pisanki są przecudne, podziwiam Twój talent, oglądam i nie mogę się napatrzeć! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pisanki.Każda wyjątkowa i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow. Przepiękne jaja. Widać że każdemu poświęciłaś dużo czasu, ale opłaciło się, bo są zachwycające. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana dopracowane w każdym szczególe, rewelacja :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Są przepiękne :-) Mnie szczególnie zachwyciła ta pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do udziału w Liebster Award. Jeśli masz ochotę się przyłączyć, to zapraszam (http://bialaszafkaagihandmade.blogspot.com/2017/04/nominacje-do-liebster-award-i.html). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne prace. dziekuje za zgloszenie do wyzwania DIY!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisanki są bardzo ładne i wyjątkowe. Moja ulubiona to chyba ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, które jajo lepsze. Wszystkie są świetne! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te jaja. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń