Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

niedziela, 20 maja 2018

Konewka

   Konewka ...  Długo stała i czekała na swoją kolej. Gdy pojawił się na jednej z grup fejsbukowych konkurs, którego motywem przewodnim miały być ptaszki, od razu zdecydowałam, że to dobry pretekst, by wreszcie tę konewkę skończyć. Zgodnie z planem miała być niebieska, żeby dobrze komponowała się w mojej kuchni z niebieskimi ścianami. Nawet nie pomyślałam, że może zająć wysokie miejsce w konkursie. Nie do końca mi odpowiadała; w moim odczuciu była trochę za słodka. I jakie było moje zdziwienie, gdy po tygodniowym głosowaniu okazało się, że wygrałam 😍







13 komentarzy:

  1. przepiękna jest! gratuluję wygranej i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowa ta konewka. Gratulacje! W pełni zasłużona wygrana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konewka wygląda wspaniale. Wcale nie jest za słodka. Jest urocza.Ladnie skomponowana. Kolorystyka idealnie dobrana. Sam kształt konewki jest piękny. Gdzie można takie kupić? A te ptaszki to wydruk czy papier do deku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Konewkę kupiłam okazjonalnie, na bazarku. Była stara i nieciekawa. A ptaszki to papier soft.

      Usuń
  4. Zasłużenie wygrałaś.Piękna jest ta konewka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNA!!! Śliczny motyw!!!!
    Gratuluję wygranej - zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Uwielbiam konewki, a Twoja jest wręcz idealna. Bardzo mi się podoba, królowa wśród konewek. hehe Cudna. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, gratulujemy wraz z moją mamą, wierną obserwatorką i miłośniczką wszystkich Twoich prac!!! Ta konewka jest piękna!!!!!! Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaniemówiłam! Jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlotowa! ;)
    Gratulacje! Praca zdecydowanie zasługuje na pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna konewka i nie piszę tylko o jej kształcie, choc jest wyjątkowy, ale też o Twojej twórczości- pięknie dobrany wzór i kolor, o wykonaniu nie wspomnę
    Gratuluję serdecznie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna konewka:) dopracowane prace super

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń