Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

środa, 13 czerwca 2018

Pudełka z tektury

   Jakiś czas temu ozdobiłam tekturowe pudełka po butach. Miałam przygotować projekt taniej pracy, która byłaby inspiracją dla dzieci. Pomyślałam, że ozdobienie pudełka z tektury to dobry pomysł. Pomalowałam więc farbą akrylową pudełka po butach. Nakleiłam serwetki, podmalowałam tak, żeby nie było widać, że są wydarte i dopasowałam szablony. Pójdą na szkolny kiermasz i może ktoś je przygarnie 🙂










10 komentarzy:

  1. Howww, uwielbiam technikę recyklingu, więc twoja praca może ci powiedzieć, że są boskie, eleganckie, vintage ... Bravo dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!! Na pewno szybko znajdą nabywców :)
    Śliczne motywy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na recycling :) bardzo podoba mi się jak podeszłaś do tematu, fajne pudełka wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyszły! piękne i w takim klimacie...cudne po prostu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co byś nie ozdobiła wychodzi pięknie. Świetny pomysł na dekorację brzydkich pudelek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt :) Piękne i klimatyczne, a przy tym eko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Ale cudowny efekt...pięknie się prezentują:) Wspaniały pomysł-na pudełka!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, wszystko, co tworzysz jest idealnie piękne, z klimatem!!! Pozdrawiamy gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to wiesz, jak stworzyć niezwykły klimat, przyciągający wzrok! Fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń