Mam na imię Anna. Od kilku lat pasjonuję się decoupage. Podgladam innych, ispiruję się czyimiś prac

niedziela, 11 czerwca 2017

Z efektem metalu...

   Dziękuję za Wasze komentarze pod moim ostatnim wpisem. Wszystkie czytam i cenię :)
   Ostatnio poczyniłam kilka prac z tzw. efektem metalu. Zauroczona pozłotami Starwaxu na materiał ćwiczeniowy swoich prac wybrałam słoiki - jak się nie uda, łatwiej wyrzucić niż przedmioty, w które się więcej zainwestowało. Oprócz słoików ozdobiłam też pucharek na lody, który teraz może pełnić funkcję,  np. cukiernicy.











6 komentarzy:

  1. Przepiękne prace...natchnęłaś mnie do działania. Na targach staroci kupiłam trochę fajnych buteleczek, którym spróbuję nadać nowe życie.
    Pozdrawiam bardzo słonecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam :) Jeszcze nie bawiłam się decoupage w taki sposób. Pucharek na lody wygląda niesamowicie, bardzo fajnie dobrałaś do niego dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten efekt metalu Ci wyszedł, przedmioty wyglądają jak stare skarby rodowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowności Ci wyszły :) Ten pucharek podbił moje serce :) I ja muszę spróbować popracować z pozłotami :) Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie Ci to wychodzi!!!!
    Cudeńka!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt metalu i mną kiedyś zawładnął, teraz jednak mam za mało czasu,a szkoda, bo świetne prace mozna przygotować:)
    pucharek -cukiernica jest świetny:)
    Pozdrawiam serdecnzie

    OdpowiedzUsuń