Pasjonatka decoupage, klimatów sielskich i vintage.

poniedziałek, 3 lutego 2020

Pudełko z niebieskimi różami

     I naszło mnie na niebieskości. :) Wszak niebieski to kolor tego roku, więc jestem na czasie :)
To proste pudełko kosztowało mnie trochę wysiłku. Po przyklejeniu róż nie miałam pomysłu na boki. Kombinowałam z kolorami, ale wszystkie wersje były nie takie... Najlepsze okazało się połączenie niebieskiego z białym. Często to, co proste, okazuje się najlepszym rozwiązaniem. :)
   Jeśli jesteście ciekawi, jak powstawała ta praca i jakich preparatów użyłam do ozdobienia pudełka, zajrzyjcie na blog Zielone Koty













7 komentarzy:

  1. jak zawsze rewelacja i perfekcjonizm w jednym! pozdrawiam cieplutko w ten ponury dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jeszcze tutaj napiszę: piękna praca!
    Nie wiedziałam, że niebieski to kolor tego roku. Też go bardzo lubię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca :) świetne kolory, śliczne wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne jest to pudełko. Wygląda jak z bajki! Nie wiem, jak ty to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNE pudełko :) Piękny motyw!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za różami, ale te są....może nie granatowe, ale niebieskie, no i mnie zachwyciły !!

    OdpowiedzUsuń